Drobečková navigace

Úvod > Tvorba webových stránek

Tvorba webových stránek

Webové stránky a jejich tvorba je podobná stavbě domu. Je důležitý zejména jejich účel. Je cílem webu pouze informovat? Nebo naopak chceme webovky využívat jako obchodní nástroj? Součástí webových stránek, které tvoříme mohou být také klíčová slova. Na základě klíčových slov tvoříme profesionální texty. Takto web optimalizujeme pro vyhledávače. Díky tomu získáte webové stránky, které jsou na internetu vidět.

 

Jak při tvorbě webu postupuji?

  1. Ptám se. Nejdůležitější částí celého procesu tvorby webu jsou správné informace. Co je cílem vašeho webu? Má sloužit jako vizitka nebo jako obchodní nástroj? Jak vnímáte úspěšnou spolupráci? Na základě vašich cílů a představ následně vybereme nejlepší strategii.
  2. Návrh řešení. Teprve až když znám vaše představy o webových stránkách navrhnu adekvátní řešení. Dříve ne. Jakmile pochopím vaše cíle, sestavím pro vás detailní strategii, jak dojít k cíli. 
  3. Pustíme se do toho. Pokud si navrhnuté řešení schválíme a budete se vším souhlasit, pustíme se do spolupráce. Následuje proces vašeho schvalování. Protože chceme, abyste byli maximálně spokojeni, tvoříme webové stránky na míru. Vaše role je už následně jen schvalovací, kdy vám pravidelně zasíláme, jak výroba postupuje a zda je vše v pořádku. Web ladíme k maximální spokojenosti obou stran.
  4. Předání webových stránek. Před samotným spuštěním se spolu sejdeme a webové stránky projdeme. Zjistíme případné překlepy nebo jiné nedokonalosti, které společně vyladíme. Než webové stránky spustíme koukneme spolu také na zaškolení redakčního systému, abyste mohli pohodlně webové stránky spravovat. Pokud si je spravovat chtít nebudete, nevadí, od toho je tu naše technická podpora. 
  5. Pravidelné vyhodnocování. Předáním webu naše spolupráce nekončí. Naopak právě začíná. V domluvených intervalech budeme společně vyhodnocovat a na základě tvrdých dat upravovat naši strategii k dokonalosti. 

Technická podpora připravena poradit

V ceně webových stránek je vždy také úvodní zaškolení práce s redakčním systémem. Při předání webu tedy spolu vše projdeme a vše si vyzkoušíte. Pokud by se Vám, ale přece jen nedařilo s redakčním systém sblížit můžete využít náš helpdesk. Technická podpora je na drátu nebo e-mailu každý den od pondělí do pátku od 8 do 17 hodin. Pro náročnější klienty je tu poté balíček nadstandardních služeb Antee Premium.