Drobečková navigace

Úvod > Online marketing > SEO

SEO - optimalizace pro vyhledávače

Chcete být vysoko ve výsledcích vyhledávání? Je konkurence ve výsledcích vyhledávání před Vámi? Cílem SEO je zlepšení pozic ve výsledcích vyhledávání např. na Googlu nebo na Seznamu. Po spuštění nového webu není pravidlem, že by byl web okamžitě vysoko ve vyhledávání. Úkolem SEO je tedy web vyšvihnout výše ve výsledcích vyhledávání a zvýšit jeho obchodní potenciál.

Co je SEO?

Vyhledávače mají tzv. algoritmy pro hodnocení stránek. Tyto algoritmy vyhodnocují:

  • Relevanci – jsou webové stránky užitečné v porovnání s tím, co lidé vyhledávají?
  • Popularitu – je stránka v prostředí internetu důvěryhodná?

SEO se zabývá optimalizací webových stránek pro vyhledávače, ale také pro potřeby uživatelů. 

SEO dělíme do dvou základních skupin:

  1. On - Page faktoryJde o faktory, které se vyskytují na webových stránkách. Jde např. o texty, titulky, popisky atd. Nejdůležitější je ovšem pro SEO samotný obsah. 
  2. Off - Page faktoryJak již název napovídá jde o faktory mimo webové stránky. Jsou to tedy např. PR články, zpětné odkazy atd. 

SEO analýza

Nezbytnou součástí SEO je analýza klíčových slov. Díky této analýze zjistím, co konkrétně vaše klienty ve vašem oboru zajímá a jaká klíčová slova nebo fráze zadávají do vyhledávačů. SEO analýza je prvním krokem k obchodně úspěšnému webu. Na zjištěných datech postavím strukturu webu, obsah, ale i technické věci jako např. kódování. 

Jak SEO analýza probíhá?

  1. Analýza klíčových slov
  2. Zhodnocení aktuální stavu webu jak po technické, tak obsahové stránce
  3. Tvorba struktury webu na základě zjištěných dat
  4. Navržení dalších kroků

 

Chcete být na internetu vidět? Nechcete mít webové stránky statické a chcete je rozvíjet? Zavolejte mi a probereme to.

+420 605 944 221

Chci konzultaci zdarma