Drobečková navigace

Úvod > Blog > Lze opravdu díky webu a správně nastavenému on-line marketingu získat nové zákazníky?

Lze opravdu díky webu a správně nastavenému on-line marketingu získat nové zákazníky?



Jak jsme postupovali při tvorbě úspěšného webu?

  1. Při tvorbě obchodního webu vždy v Antee začínáme tzv. předvýrobní analýzou. Ani v tomto případě tomu nebylo jinak. Předvýrobní analýza je důležitá zejména pro dobré zacílení na cílovou skupinu a dohledatelnost ve vyhledávačích. Jen takový web totiž prodává.
  2. Vytvořili jsme přehlednou a jasně srozumitelnou strukturu webových stránek. Strukturu jsme vytvořili tak, aby si byl uživatel stoprocentně jistí tím, že našel co hledá. Nemá tedy potřebu procházet další weby.
  3. Navrhli jsme moderní grafiku a napsali čtivé texty, které jsou relevantní pro potenciální zákazníky. Texty samozřejmě obsahují správná klíčová slova, která spotřebitelé nejčastěji v tomto oboru hledají. Tato skutečnost ovlivňuje samozřejmě také pořadí ve vyhledávačích.
  4. Na web jsme přidali poptávkový formulář, s nímž zákazník odešle poptávku jednoduše a rychle.
  5. Spustili jsme online marketing, který je v dnešním konkurenčním boji na internetu nutností. O web se nadále staráme a každý měsíc:
  • spouštíme a spravujeme internetovou reklamu tak, aby při co nejnižších nákladech přivedla na web co nejvíce návštěvníků.
  • píšeme PR článek na téma, pro které nebyl na webu prostor (rady a tipy atd.). Tyto texty zvyšují návštěvnost a firma si díky nim buduje užší vztah s lidmi.
  • sledujeme pozice webu ve vyhledávačích. Kontrola je velmi důležitá. Pokud by se tedy web díky konkurenci propadl můžeme velmi rychle reagovat.

Jaké jsou výsledky spolupráce?

Za prvních 8 měsíců web navštívilo 6.488 lidí. Z toho jich 2.802 přišlo z vyhledávačů 2.852 se prokliklo z reklamních kampaní. Ostatní návštěvníci vstoupili přímo na web nebo se sem dostali z jiných stránek. Návštěvnost by mohla být klidně vyšší. Problémem byla předchozí neaktivita klienta na webových stránkách. Začínali jsme prakticky od nuly. Návštěvnost se i přesto za 8 měsíců zvýšila téměř 17x.

Celkem 59 návštěvníků odeslalo z webu poptávkový formulář nebo e-mail a 20 z nich si služby objednalo. Nejen, že firma díky novému webu získala nové zákazníky. Firma Fabry Floors tak ovládla byznys na internetu, který ji i do budoucna přinese více a více zakázek.

Naše spolupráce trvá nadále k oboustranné spokojenosti.