Drobečková navigace

Úvod > Blog

Blog


Štítky:

See - Think - Do - Care

O co vůbec jde? Jedná se o Framework, který nutí podnikatele více přemýšlet o tom, kdo je jejich cílovou skupinou, na koho cílí. Avinash Kaushnik, který je jeho autorem rozdělil nákupní cyklus do 4 fází.

Více

Autor: Jan Kučera Publikováno 17. 12. 2021 20:53
Doposud nekomentováno.
Přidat komentář

Lze opravdu díky webu a správně nastavenému on-line marketingu získat nové zákazníky?

Přesvědčit se můžete sami na příkladu našeho dlouhodobého klienta Fabry Floors. Tato firma se zabývá litím anhydritových a betonových podlah, které slouží jako podklad pro podlahové krytiny, a dále prodejem a pokládkou vinylu i dalších druhů lina. Firma Fabry Floors již dříve měla dobré obchodní výsledky, ale cílem bylo se i nadále rozvíjet, a to pomocí internetu. Cílem bylo vytvořit obchodně úspěšný web.

Více

Autor: Jan Kučera Publikováno 5. 8. 2021 17:47